سبک های مدرن از حلقه نامزدی با حلقه ازدواج

جفت کردن حلقه نامزدی با حلقه ازدواج که جداگانه خریداری شده اند  زیباترین مدل تونیک زنانه نیاز به مقایسه دقیق دارد نوع فلز و رنگ، سبک و تناسب آن باید تقریباً مطابقت داشته باشند.

تا مانند یک واحد منسجم به نظر برسد و از مالش ناخواسته بین حلقه ها جلوگیری شود. اکثر جواهرسازان خوشحال هستند که با چنین درخواستی مطابقت دارند و می توانند در طراحی یک جفت زیبا کمک کنند.

یک جایگزین برای ست کردن حلقه ها به تنهایی، انتخاب یک ست حلقه ازدواج و نامزدی است که به عنوان ست عروس نیز شناخته می شود. این تضمین می‌کند که رنگ‌های فلزی یکسان هستند و حلقه‌ها کاملاً با هم هماهنگ می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم به دنبال حلقه‌های ازدواج مشابه یا هر حلقه دیگری از فروشندگان انگشتر نامزدی آنلاین معتبر و معتبر باشید. سالها تجربه ما به ما آموخته است که وقتی مشتریان با یک فروشنده قابل اعتماد کار می کنند، تجربه آنها به طور تصاعدی بهتر می شود.

ما Blue Nile را به خوانندگان خود توصیه می کنیم، زیرا آنها پیشرو در صنعت الماس و جواهرات هستند. آنها مجموعه ای از حلقه های نامزدی و ازدواج را ارائه می دهند.

جیمز آلن یکی دیگر از فروشندگان الماس است که ما به شدت توصیه می کنیم دمپایی روفرشی جیمز آلن خدمات رده بالای مشتریان را ارائه می دهد و دارای موجودی گسترده ای از الماس ها و محیط های استثنایی است.

اکثر مردان انتخاب می کنند که فقط یک بند عروسی بپوشند، اگرچه برخی برای نشان دادن تعهد خود به حلقه نامزدی تمایل دارند.

حلقه های نامزدی مردانه از نظر سبک متفاوت از حلقه های زنانه هستند و گزینه های مختلفی وجود دارد پارچه مبلی جدید بسیاری از فروشندگان آنلاین، حلقه های نامزدی خود را به عنوان حلقه ازدواج فهرست می کنند، اگرچه می توان از آن ها برای هر مناسبت استفاده کرد.

به عنوان مثال، این حلقه نامزدی پلاتین از نیل آبی سبک است، در حالی که این حلقه کلاسیک از نیل آبی صاف و براق‌تر است. این دو طرح در سمت ساده طیف قرار دارند و حاوی هیچ سنگ قیمتی نیستند.

  • منابع:
    1. Engagement Vs. Wedding Rings
  • تبلیغات: 
  1. سرگرمی مادربزرگی که برای اسب ها کلوچه می پخت
  2. سرکه یکی از پرمصرف ترین چاشنی های اسیدی
  3. گدایی که در یک شب پولدار شد
  4. طرح اس ام اس انبوه ارزان

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.