آب معدنی در دبی باعث ایجاد سنگ کلیه خواهد شد

بهترین آب معدنی چیست، آیا تقلبی در فروشگاه ها وجود دارد؟ ما در پروژه ویژه خود به این و سایر سؤالات بازدیدکنندگان پورتال rskrf.ru پاسخ می دهیم.

همچنین خواهید آموخت که چگونه ثبت نام دولتی آب های سفره دارویی و دارویی معدنی انجام می شود، NMPT چیست، چرا تقلبی ها برای شما گران تر هستند و آیا ارزش دارد آب معدنی را که شخصاً از منبعی جمع آوری کرده اید به خانه خود ببرید، حتی اگر جاده در سراسر کشور باشد.

غلظت نمک های آب معدنی در دبی و اجزای فعال بیولوژیکی (BAC) در آب معدنی توسط خود طبیعت تعیین شده و در ارگان های دولتی ثبت شده است. اما آیا می توانید مطمئن باشید که خواص ویژه این آب فقط کلمات روی برچسب نیستند؟

Roskachestvo به نمایندگی از کمیسیون دولتی برای مبارزه با گردش غیرقانونی محصولات صنعتی، آب معدنی و آشامیدنی بسته بندی شده را بررسی می کند.

آب

برای اولین بار بیش از 200 علامت تجاری عمده ارائه شده در بازار کشور برای بررسی ارسال شد. در حال حاضر گزارش تست آب سفره معدنی دارویی و دارویی 32 برند رمزگشایی شده است.

نتیجه گیری نهایی برای تمام آب های مورد مطالعه، اعم از معدنی و شرب، در رتبه بندی در نوامبر 2020 منتشر خواهد شد. برای اینکه از دست ندهید کدام آب شایسته توجه است، در خبرنامه مشترک شوید.

به عنوان بخشی از یک پروژه ویژه برای مطالعه آب معدنی، کارشناسان Roskachestvo محصولات 32 برند محبوب را مورد مطالعه قرار دادند: پنج آب معدنی دارویی و 27 آب معدنی دارویی.

حجم کالاهای مورد مطالعه از 0.5 تا 1.5 لیتر می باشد. هزینه – از 1.42 تا 17.5 روبل. برای 100 میلی لیتر نمونه‌های آب معدنی برای 45 شاخص ایمنی شیمیایی، ویژگی‌های ارگانولپتیک و قابلیت اطمینان برچسب‌گذاری مورد مطالعه قرار گرفتند.

اکثر محصولات با کیفیت و ایمن هستند، محتویات بسته مطابق با موارد ذکر شده در برچسب است. مازاد بر محتوای فلزات سنگین و مواد خطرناک شناسایی نشد.