زغال دینام ال 90 باعث انفجار شدید ماشین ها خواهد شد

کربن های زغال دینام ال 90 که به صورت جفت وجود دارند، قطعاتی هستند که روتور را تغذیه می کنند تا دینام بتواند الکتریسیته کافی تولید کند. این کار شارژ شدن باتری و در نتیجه عملکرد بهینه آن را تضمین می کند. با این حال، به دلیل اصطکاک، کربن دینام می تواند در طول زمان خراب شود.

برس های کربنی یا برس های دینام به عنوان یکی از اجزای ضروری مدار شارژ جزو قطعات فرسوده هستند و تعویض منظم آنها تضمین کننده آرامش خاطر برای تضمین شارژ صحیح باتری است. جایگزینی آنها عملیاتی است که با کمی دقت و روش برای همه قابل دسترسی است. در اینجا دستورالعمل انجام عملیات در 30 دقیقه […]

اول از همه، ناگفته نماند که مانند هر عملیاتی در مدار الکتریکی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که باتری را جدا کنید. نه نوار زمین متصل به بلوک موتور (KG) یا به شاسی (Cox)، بلکه کابل استوانه ای بزرگی که به استارت می رود. من این را می گویم برای این که …

زغال

در اینجا نمای سمت چپ دینامو، پس از پاک کردن پوشش پلاستیکی است: متوجه می شویم که کربن به سختی از تکیه گاه آن بیرون زده است!

این یکی از نشانه های فرسودگی آن است (علاوه بر چراغ قرمز یا “G” که در حالت بیکار چشمک می زند). ما در نظر داریم که “زغال ها” به محض اینکه دیگر از خانه خود بیرون نزنند باید تعویض شوند.

وقتی آنها به این نقطه رسیدند، نیروی فنر فشار دیگر برای اطمینان از تماس خوب روی کموتاتور کافی نیست و بنابراین عبور جریان کمتر و کمتر می شود.در اینجا زغال های جدید هستند (آیا باید بگویم “جاروب”). اینها از برند BOSCH نیستند زیرا از طرف تامین کننده در دسترس نیستند، اما “CARBONE LORRAINE” (نه، نه، شما خواب نمی بینید، آنها هستند که دیسک های ترمز فرمول 1 را قابل تطبیق می کنند، بدون هیچ نگرانی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.