نبات شاخه ای زرد می تواند باعث رشد دندان های دائمی کودکان زیر 7 سال شود

بیماری سلیاک یکی از شایع ترین عدم تحمل های غذایی است و شرکت های شیرینی پزی بر این اساس تولید خود را تنظیم کرده اند.

اکنون انتخاب متفاوت است: از قرص های شیر گرفته تا ژله میوه، از جمله شیرین بیان و نبات شاخه ای زرد با طعم نعناع. فقط برچسب را خوب بخوانید تا بتوانید لحظه ای شیرین بدون خطر برای سلامتی لذت ببرید.

آیا می دانید دقیقاً به چه معناست و اصطلاح “نبات” از کجا ریشه گرفته است؟ بیا با هم بفهمیم!

«نبات یک فرآورده شیرینی پزی با مقدار زیادی شکر و سایر ترکیبات، عمدتاً طعم دهنده های طبیعی (مانند لیمو، پرتقال، توت فرنگی، شیرین بیان)، شیر، کاکائو، اشکال مختلف چسباننده (مانند نشاسته یا ژلاتین) و گاهی اوقات رنگ ها و طعم دهنده های مصنوعی.

به نظر می رسد که اصطلاح نبات از کلمه لاتین canna mellis یا نیشکر یا از calamellus گرفته شده باشد که مخفف calămus «نیشکر» است.

نبات

اگر واقعاً چیزی منحصر به فرد در جهان وجود دارد، آن چیزی فقط یک نبات صمغی است: ژله رنگی کوچک با اشکال مختلف و طعم های مختلف که می تواند پیر و جوان را شگفت زده کند.

در این دنیای عظیم شیرینی، نبات های صمغی به شکل حیوانات نیز وجود دارد، یک گروه فوق العاده محبوب که همیشه در جعبه های نبات ما با هزاران طرح مختلف، جعبه نبات، ضروری بوده است!

علاوه بر زیبا و خوب بودن، نبات های صمغی شکل حیوانی فراوانی وجود دارد، آنقدر زیاد که گاهی اوقات در انتخاب بهترین ها دچار خسران می شوید، اما نگران نباشید!

اگر به دستی برای انتخاب آنها نیاز دارید، در اینجا لیستی از تمام نبات های صمغی به شکل حیوانات وجود دارد: آماده غوطه ور شدن در دریایی از شیرینی هستید؟

کروکودیل ها در دنیای نبات های صمغی ضروری هستند، به قدری پرخور هستند که نمی توان آنها را در انبار هر طعم دهنده سریال نبات های آدامسی از دست داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.