مستربچ پلی استایرن باعث انفجار مهیب در کارخانه های مهم کشور شد شد

به طور کلی، آنتی اکسیدان های اولیه مبتنی بر فنل و آنتی اکسیدان های ثانویه بر پایه فسفات ها و تیواسترها هستند که محصول را در طی فرآیندهای با دمای بالا و در طول عملیات حفظ می کنند.

معمولاً تخریب مستربچ پلی استایرن باعث ایجاد ژل و تغییر در شاخص جریان مذاب (MFI) و کاهش مقاومت خط و خراش برای کاهش براقیت و محو شدن سطح و غیره می شود. وقتی زنجیره پلیمری از بین می رود.

رادیکال های آزاد تشکیل می شوند که منجر به واکنش های کنترل نشده می شود. طیف گسترده ای از مستربچ های آنتی اکسیدانی آرمان پلیمر برای مصارف مختلف در محصولاتی که در تماس مستقیم با آب گرم، نور خورشید و دمای شدید محیط هستند استفاده می شود.

همچنین برای جلوگیری از روند رنگی محصول به رنگ زرد یا صورتی و مهاجرت مواد رنگی از سطح پلیمری استفاده می شود.

مستربچ افزودنی های آنتی باکتریال حاوی نانوذرات بیوسیدال (میکرو ارگانیسم های کشنده) با ترکیبات جدید مبتنی بر نانوذرات اکسید فلز است که تحت شرایط خاصی به خوبی فرآوری شده و در طول فرآیند به خوبی با مواد اولیه مخلوط می شوند و در شرایط محیطی مختلف مانند رطوبت، خشکی و فضای تاریک عملکرد خود را حفظ می کنند.

مستربچ های آنتی باکتریال عمدتاً بر پایه نقره هستند و به طور دقیق تر، ضد میکروبی نامیده می شوند و عمدتاً مبتنی بر نانو هستند. پراکندگی نانوذرات بسیار مشکل است و تولید مستربچ آنتی باکتریال یک دانش علمی است.

مستربچ ضد میکروبی در آینده نزدیک برای بسته بندی مواد غذایی، ظروف و فیلم های گلخانه ای اجباری خواهد بود. مستربچ آنتی باکتریال با تمامی مواد پلاستیکی بدون تغییر رنگ در محصول نهایی و یا کاهش خواص مکانیکی مخلوط می شود و به آنها خاصیت ضد میکروبی کامل می دهد و در اکثر ماتریس های پلیمری قابل استفاده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.