الکتروپمپ یک اسب باعث مرگ دسته جمعی حیوانات یک مزرعه شد

دو نوع شیر بازرسی آهسته وجود دارد: نوع چکشی و نوع ذخیره انرژی. این نوع شیر می تواند زمان بسته شدن شیر را در محدوده خاصی با توجه به نیاز تنظیم کند.

معمولاً 70 تا 80 درصد شیر ظرف 3 تا 7 ثانیه پس از قطع برق بسته می شود و زمان بسته شدن 20 تا 30 درصد باقی مانده با توجه به شرایط الکتروپمپ یک اسب آب و خط لوله به طور کلی تنظیم می شود.

در محدوده 10 تا 30 ثانیه شایان ذکر است که وقتی یک قوز در خط لوله برای پل زدن چکش آب وجود دارد، تأثیر شیر بازرسی آهسته بسیار محدود است.

در نزدیکی ایستگاه پمپاژ یا در محل مناسب خط لوله ساخته می شود و ارتفاع برج سرج یک طرفه کمتر از فشار خط لوله در آنجا است.

پمپ

هنگامی که فشار در خط لوله کمتر از سطح آب در برج باشد، برج سرج آب را به خط لوله می رساند تا از شکسته شدن ستون آب و جلوگیری از ضربه زدن به آب جلوگیری کند.

با این حال، اثر کاهش فشار آن بر روی چکش آب به غیر از چکش واتر توقف پمپ، مانند چکش آب بسته شدن شیر، محدود است. علاوه بر این، عملکرد شیر یک طرفه مورد استفاده در برج برق یک طرفه باید کاملاً قابل اعتماد باشد، هنگامی که شیر از کار بیفتد، ممکن است باعث ایجاد یک چکش آب بزرگ شود.

هنگامی که سیستم پمپ به طور عادی کار می کند، شیر چک بسته می شود زیرا فشار آب در سمت فشار آب پمپ از فشار آب در سمت مکش بیشتر است.

هنگامی که قطع برق به طور ناگهانی پمپ را متوقف می کند، فشار در خروجی ایستگاه پمپاژ به شدت کاهش می یابد، در حالی که فشار سمت مکش به شدت افزایش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.