از بین بردن فقر جهانی با استفاده از پالتو پوست گرگ بارانی

در حال حاضر، به لطف کشورهای بیشتری که سرمایه داری بازار آزاد را اتخاذ می کنند، فقر جهانی کمتر از همیشه است، همان سیستمی که این پالتو بارانی ممنوعه را در دسترس کسانی قرار می دهد که مایل به خرید آن هستند.

بنابراین در حالی که مدیران سعی می کنند از آمارهای نابرابری درآمد برای توجیه سیاست های خود استفاده کنند، حقیقت این است که فقر جهانی یک مشکل رو به رشد نیست، بلکه یک مشکل در حال کاهش است.

از آنجایی که هر فردی در انتخاب حرفه مورد نظر خود آزاد است، همیشه نابرابری درآمد وجود خواهد داشت به احتمال زیاد به یک وکیل با قدرت بالا غرامت پرداخت نمی شود.

اما این یک نقص ذاتی در سیستم نیست پالتو پوست در عوض، به ما می‌گوید که اقتصاد ما با تخصص رونق می‌گیرد.

که در آن هر فردی شغل خود را بر اساس مجموعه خواسته‌ها و خواسته‌های خود انتخاب می‌کند که ممکن است ربطی به پول نداشته باشد.

ناتوانی یا عدم تمایل والدین به خرید یک پالتو پوست سمور گران قیمت برای فرزندشان نشانه یک مشکل اقتصادی گسترده تر نیست صرفاً جلوه ای از اولویت هاست.

متوجه خواهید شد که مشکل در این مدرسه بریتانیا این نبود که تعداد زیادی از بچه‌ها بدون کت بودند، بلکه این بود که برخی از بچه‌ها پالتو پوست گرگ زیباتری نسبت به بقیه داشتند.

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم این است: برخی از مردم خانه های زیباتری نسبت به همسالان خود دارند، اما این بدان معنا نیست که ما باید همه خانه ها را یکنواخت کنیم تا به کسی توهین نکنیم در عوض باید شکرگزار باشیم که بسیاری از مردم اصلاً خانه دارند.

  • منابع:
    1. School Bans Designer Coats in Order to ‘Poverty Proof’ Campus
  • تبلیغات: 
  1. کیفیت محصولات از زمان شروع در خط تولید تا عرضه
  2. مطالبی در مورد کلاه چرم
  3. برترین روشی که تمامی افراد می تواند به ثروت کلان دست یابند!!
  4. پارچه ای هنگام استفاده از آن می توانید نامرئی شوید!