استفاده از لامپ شمعی 5 وات برای پرورش قارچ

لامپ های سازگار یا همان لامپ شمعی 5 وات (به انگلیسی “dimmable” نامیده می شوند) می توانند با دیمر استفاده شوند.

قطعه نصب شده روی سطح (SMC): هر LED لامپ به شکل یک جزء مستقل است که روی برد الکترونیکی لحیم شده است.

چیپ روی برد (COB): LED ها مستقیماً روی برد الکترونیکی لحیم می شوند که عملکرد بهتری را ممکن می کند. nt و هزینه تولید را کاهش می دهد.

در نگاه اول، تعیین قدرت LED های مورد نیاز برای جایگزینی لامپ های قدیمی رشته ای، هالوژن یا لامپ های فلورسنت فشرده آسان نیست.

برای اینکه کار را برای شما راحت کنیم، این مقاله را برای شما نوشته ایم که به شما کمک می کند به راحتی قدرت لامپ LED آینده خود را انتخاب کنید!

لامپ

برای کمک به تغییر آسانتر به فناوری LED، در اینجا جدول خلاصه ای از مکاتبات بین فناوری های قدیمی و LED آورده شده است. این اطلاعات همچنین در جعبه “ویژگی ها” برگه های محصولات ما موجود است.

همانطور که می بینید، در خروجی نور معادل، یک لامپ LED به طور متوسط ​​10 برابر کمتر از یک لامپ رشته ای، 7 برابر کمتر از یک لامپ هالوژن و 2 برابر کمتر از یک لامپ فلورسنت فشرده مصرف می کند. ناگفته نماند که عمر بسیار طولانی تری دارند!

اگر می خواهید قدرت لامپ LED خود را انتخاب کنید، باید نور خروجی آن را نیز در نظر بگیرید، که بر حسب لومن / وات (lm/W) بیان می شود، که با بازده نورانی آن مطابقت دارد.

در جایی که وات یک لامپ توان الکتریکی مورد نیاز برای تولید نور را اندازه گیری می کند، لومن ها شدت نور آن، یعنی توانایی آن در روشنایی را اندازه می گیرند. بنابراین، هر چه یک لامپ دارای خروجی لومن/وات بالا باشد، نور بیشتری برای مصرف برق یکسان تولید خواهد کرد.

به عنوان مثال، اگر یک لامپ رشته ای 15 lm/W را با یک لامپ LED 100 lm/W جایگزین کنید، به این معنی است که برای مصرف انرژی یکسان، لامپ LED شما 6 برابر بیشتر از لامپ رشته ای قدیمی شما نور تولید می کند. چه راهی عالی برای صرفه جویی در قبوض برق!