الکتروپمپ شناور استیل باعث مرگ یک جوان برا اثر برق گرفتگی شد

مدیر Yoo In-beom گفت: “Grundfos در بازار جهانی با میراث ساخت الکتروپمپ شناور استیل برای حدود 70 سال فعالیت می کند و هدف روشنی از وجود بر اساس ارزش هایی مانند مردم محوری، استقلال، باز بودن و اعتماد، پایداری.

مشارکت و اشتیاق دائمی “هدف Grundfos رهبری توسعه راه حل هایی برای حل مشکلات تغییرات آب و هوایی جهانی و منابع آب و کمک به بهبود کیفیت زندگی برای بشر است.”

Grundfos در حال برنامه‌ریزی دو تحول نوآورانه در حوزه‌های تجاری راه‌حل‌های آب و راه‌حل‌های دیجیتال تا سال 2025 است تا در راه‌حل‌های پمپ پیشرو باشد.

مدیر یو گفت: “تا به حال، بهترین خدماتی که یک شرکت پمپ می توانست به مشتریان خود ارائه دهد، عرضه پمپ هایی با بالاترین راندمان و دوام بود.

پمپ

ما در حال ترویج دو تحول نوآورانه هستیم: “راه حل های مرتبط با آب” و “راه حل های دیجیتال” برای ارائه راه حل های لازم برای کل سیستم آب با دیجیتالی کردن و پروژه ارائه این دو تحول نوآورانه با عنوان “Grundfos iSOLUTIONS” معرفی شد.

“Grundfos iSOLUTIONS” فقط یک پمپ کارآمد نیست، بلکه کنترل کننده از قبل در پمپ تعبیه شده است، بنابراین کل سیستم از طریق پمپ کنترل می شود و راندمان را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، وضعیت فعلی پمپ را می توان در زمان واقعی بر اساس ابر نظارت کرد. بر اساس داده های نظارت شده، مشتری از طریق هوش مصنوعی و IOT مطلع می شود که آیا پمپ در حالت عادی قرار دارد یا در حالتی که نیاز به بازرسی قبل از وقوع خرابی دارد.

بر اساس داده‌ها، مشتری می‌تواند سیستم پمپ را از طریق بازرسی خود و خدمات پیشگیرانه قبل از وقوع خرابی به طور پایدار کار کند

مدیر Yoo In-beom “بهبود سیستم و بهبود کارایی راه حل های دیجیتال از طریق پمپ و اتصال ابری” و “بهبود پایداری سیستم از طریق نظارت و مدیریت پیش بینی آسیب” را در ارائه “نوآوری سیستم پمپ صنعتی، Grundfos iSOLUTIONS” معرفی کرد