ایزوگام در سقف عایق رطوبتی

روش عایق رطوبتی غشایی مایع پلی یورتان برای قسمت سقف مسطح استفاده می شود و ایزوگام هخامنش را در برابر عوامل خارجی فراهم می کند. غشاهای مایع پلی اورتان بسیار انعطاف پذیر به گونه ای طراحی شده اند که تحت تأثیر عوامل خارجی قرار نگیرند.

قبل از استفاده از غشاهای پلی اورتان، باید در نظر داشت که آنها به رطوبت حساس هستند به همین دلیل لازم است قبل از اجرا میزان رطوبت دال بتنی مورد ارزیابی قرار گیرد و از پوسته شدن یا شل شدن غشاها جلوگیری شود.

مواد ضد آب مایع دو جزئی پایه قیر پلی یورتان که در کاتالوگ محصولات باومرک گنجانده شده است ایزوگام چسب دار با ارائه دقیق ترین عایق رطوبتی مورد نیاز در سطوح خارجی مانند بالکن، تراس و پشت بام، فضاهای زندگی ایده آل را فراهم می کند.

برای اینکه بتوانیم پاسخی سالم به این سوال بدهیم که چرا به مواد عایق رطوبتی نیاز است، باید دلیل این نیاز را درک کنیم. اگر اقدامات احتیاطی مناسب انجام نشود.

هر ساختمانی با مشکلات دوام مواجه است به این ترتیب عوامل طبیعی مانند هوا ایزوگام پایتخت آب، آب و هوا، باد و رطوبت بر دوام ساختمان تأثیر می گذارد.

اگر ساختمان در برابر مایعات ناشی از عوامل خارجی محافظت نشود ممکن است با مشکلاتی مانند خرابی یا آسیب به سطوح مختلف از پی تا بیرون، مواجه شود.

عایق رطوبتی فرآیندی است که برای جلوگیری از ورود مایعات به یک سازه طراحی شده است.

اغلب اقدامات ضد آب جامعی به ساختمان اضافه می شود تا کنترل رطوبت در طول ساخت و ساز فراهم شود ایزوگام فویلدار صادراتی و پس از ساخت سازه از مواد عایق رطوبتی استفاده می شود تا هر گونه مشکلی که ممکن است با آن مواجه شود برطرف شود.

  • منابع:
    1. What are the Waterproofing Materials?: All Types, Uses and Features
  • تبلیغات: 
  1. با ما گام به گام به موفقیت نزدیک تر می شوید
  2. در دنیا بادام هندی در چه جایگاهی قرار دارد
  3. ایده های خارق العاده از کارآفرینی که میلیاردر شد
  4. افزایش 99 درصدی حقوق بازنشستگان