تخت خواب کودک ساده باعث گریه کودک در خواب شد

در ماه های اول، ما دوست داریم نوزاد تازه متولد شده خود را در یک گهواره کوچک بخوابانیم، یک پیله اطمینان بخش برای پناه دادن به شب های اول او.

کودک ما بیشتر وقت خود را در خواب می گذراند و ما او را تکان می دهیم، به او غذا می دهیم و او را عوض می کنیم. بنابراین برای کاربردی‌تر شدن، سعی می‌کنیم گهواره و میز تعویض لباس را با لباس، پوشک و وسایل مورد نیاز برای تعویض و بهداشت در کنار هم نصب کنیم.

ایده آل این است که یک صندلی راحتی در کنار تخت خود نیز نصب کنید تا بتوانید همه کارها را در همان اتاق انجام دهید، به خصوص در شب: شیردهی یا تغذیه با شیشه، هضم غذا، پوست به پوست، نوازش و غیره.

خیلی سریع، از 3-4 ماهگی برای برخی از نوزادان، گهواره خیلی کوچک می شود و باید یک تخت خواب کودک ساده کلاسیک در اتاق خواب نصب شود.

تخت

برای انتخاب این تخت ابتدا باید به استانداردهای سختگیرانه اروپایی در این زمینه (ابعاد پایه تخت، اندازه تشک، فاصله میله ها) تکیه کنیم تا ایمنی کودک خود را تضمین کنیم. بنابراین ما مارک های شناخته شده اروپایی یا فرانسوی را انتخاب می کنیم.

کمی قبل از شروع مدرسه مرحله کلیدی انتقال به یک تخت “بزرگ” وجود دارد. خداحافظی با میله‌ها و کیسه‌خواب‌ها، کودک خودمختار می‌شود، او به تنهایی از رختخواب بیرون می‌آید، اتاقش به زمین بازی تخیلاتش تبدیل می‌شود.

بازی‌های ساختمانی، بازی‌های تقلیدی، کتاب‌ها، کلبه‌ها: او به فضا نیاز دارد، بلکه به یک پیله اطمینان‌بخش نیز نیاز دارد.

برای تخت خود، شما می توانید بین اندازه کودک، یعنی پایه تخت با ابعاد تخت نوزادتان (70×140 سانتی متر) با حفاظ های جانبی برای جلوگیری از افتادن احتمالی در نیمه شب انتخاب کنید یا مستقیماً به یک تخت استاندارد یک نفره (90×190 سانتی متر) که می تواند حداقل تا سنین نوجوانی او را همراهی کند.