تصادف کامیون میز تلویزیون رزین باعث مرگ چندین انسان شد

چوب یک میز تلویزیون رزین  کلاسیک جاودانه است. امروزه مبلمان طبیعی با سطوح شیاردار از محبوبیت خاصی برخوردار است. کابینت تلویزیون با ظاهری اصیل و روستایی در سال 2022 مد شده است.

کابینت تلویزیون چوبی به خوبی در فضای داخلی با سبکی مدرن و شیک مانند اتاق نشیمن روستایی و گرم مناسب است.

مزیت اصلی آن؟ تطبیق آن با میز، صندلی و قفسه کتاب در اتاق نشیمن، به سادگی با انتخاب همان تن چوب (راش، بلوط، زبان گنجشک و غیره) بسیار آسان است.

برای انتخابی بدون ریسک، ترکیب چوب و سفید یک کابینت تلویزیونی است که به راحتی با انواع فضاهای رنگی ترکیب می شود.

محبوب ترین انواع کابینت تلویزیون

کابینت های تلویزیون علاوه بر زیبایی ظاهری، امکان پنهان شدن کابل ها را فراهم می کنند، اما بیش از هر چیز و بیش از هر چیز برای نمایش اکسسوری ها و اشیاء تزئینی به شکلی جذاب استفاده می شود.

میز

کابینت تلویزیون معلق

پایه های بلند تلویزیون همه خشم هستند! با قرارگیری در ارتفاع 10 تا 50 سانتی متری از سطح زمین، طراحی و ظاهری مدرن به فضای سینمای شما می بخشند. یک رنگ خنثی و روشن را برای ظاهری ظریف انتخاب کنید.

مدل بدون پایه

مدل های طراحی ساده برای تلویزیون های صفحه تخت دیواری ایده آل هستند. در مورد پایه تلویزیون بدون پایه، برای پاکسازی بصری فضا عالی خواهد بود.

سپس دکوراسیون داخلی شما در ارتفاع انجام می شود: شمع های معطر، مجسمه، دسته گل، مجله، گلدسته نور… همه این اشیا جذابیت اقامت را خواهند داشت.

یک کابینت تلویزیون برای هر فضای داخلی

برای اقامتی هماهنگ از نظر بصری، ما یک پایه تلویزیون مطابق با سبک تزئینی اتاق یا یک مبلمان با رنگ های خنثی را انتخاب می کنیم.

سیاه، سفید و بژ رنگ های جهانی هستند که بدون در نظر گرفتن اندازه و جو مناسب هر فضای داخلی هستند. مدل ها متعدد و طراحان مبتکر هستند.

بنابراین، نشان دادن اصالت برای کابینت تلویزیون شما هرگز آسان نبوده است.