تولید بی رویه پاکت بسته بندی قهوه می تواند باعث نابودنی انسان ها در بلند مدت شود

پاکت بسته بندی قهوه دارای ساختار کاغذی (90 گرم متر مربع) همراه با PE Evoh PE 35 my، قابل بازیافت در مدار کاغذ، پس از جداسازی خاص زیپ است که به لطف پیش برش دوبل به راحتی قابل جدا شدن است.

جفت شدن این دو ماده امکان بسته بندی را در یک فضای محافظ با موانع زیاد در برابر اکسیژن و بخار آب فراهم می کند.

پایداری. ساختار پاکت 100٪ قابل بازیافت در بخش کاغذ است (PAP Recycling Code 81). به گونه ای طراحی شده است که به راحتی از زیپ جدا می شود و به نوبه خود می توان آن را در زباله های پلاستیکی یا خشک انداخت.

راه حل های پیشرفته مختلفی برای بسته بندی میوه های خشک با انتخاب گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا برای نگهداری، حمل و نقل و فروش این نوع مواد غذایی موجود است.

پاکت

ما در Volmar بسته‌بندی انعطاف‌پذیری برای میوه‌های خشک مناسب برای هر نیازی ارائه می‌دهیم که می‌تواند حفاظت و مانع عالی در برابر نور، رطوبت و در صورت لزوم اکسیژن (ATP و/یا خلاء) را تضمین کند.

بسته بندی مخلوط میوه های خشک به شما این امکان را می دهد که از این محصولات غذایی به روشی بهینه محافظت کنید و آنها را در برابر اثرات عوامل خارجی حفظ کنید. به لطف ترکیب خاص بسته بندی، می توان میوه های خشک را کاملاً حفظ کرد.

با بسته بندی Volmar، محصولات غذایی همیشه در برابر قرار گرفتن در معرض گاز، بخار آب، اکسیژن و نور محافظت می شوند تا محیط داخلی بسته را بهتر کنترل کنند. به این ترتیب می توان خواص ارگانولپتیک و طعم میوه خشک را دست نخورده نگه داشت.

بسته بندی برای بسته بندی میوه های خشک نیز کاملاً قابل تنظیم است تا برند محصول را ارتقاء دهد و غذاهای شرکت شما را به حداکثر برساند.

این به شما این امکان را می دهد که بسته بندی سفارشی مناسب برای هر نیاز کاربردی ایجاد کنید، با یک مصالحه عالی بین حفاظت و بهبود تجاری محصولات.