رفتار صحیح و ملایم آمیز سگ در منزل

آزادی حیوان برای استراحت و پاداش برای هر رفتار صحیح واضح است که با توله سگ ها باید مطیع تر و ملایم تر باشید.

اگر فکر می کنید زمان یا مهارت لازم برای آموزش صحیح سگ نگهبان خود را ندارید، باید برای آموزش سگ با مدارس تماس بگیرید. شما باید با افراد مورد اعتماد و شناخته شده، که احتمالاً توسط دامپزشک شما پیشنهاد شده است، تماس بگیرید. برای یک حیوان اصیل مراکزی وجود دارد که در آموزش نژاد خاص او تخصص دارند.

هیچ سگی با سگ دیگری برابری نمی کند، حتی در همان نژاد چندین ویژگی خلقی وجود دارد که مربی باید بداند.

در اینجا در زیر می توانید موارد مهمتر را بیابید چاقو شکاری به یاد داشته باشید که هر یک از آنها ممکن است در ابعاد بزرگتر یا کوچکتر وجود داشته باشند، بنابراین آموزش آسانتر یا سخت تر می شود.

سرعت واکنش سگ به محرک خارجی مثبت یا منفی است. هر چه واکنش به انگیزه ها بیشتر باشد، خلق و خوی بهتری دارد.

شخصیت
این توانایی جیوه قرمز در رادیو برای تحمل انگیزه های ناخوشایند بیرونی، هم فیزیکی و هم روانی است ممکن است اتفاق بیفتد که سوژه به پنجه کوبیده شود، اگر با گریه واکنش نشان دهد.

از مرد دور شود و با ترس نشان دهد که آن قسمت را به یاد می آورد، شخصیت بسیار ضعیفی خواهد داشت. اگر او در تلاش برای گاز گرفتن یا گاز گرفتن پای مرد واکنش نشان دهد، شخصیت بسیار مصمم خواهد داشت. ارزش خوب در وسط است.

این در دسترس بودن جیوه قرمز در چراغ نفتی طبیعی است که داوطلبانه انسان را به عنوان برتر بپذیرد، بدون اینکه نیازی به اقدام سرکوبگرانه علیه او باشد.

  • منابع:
    1. The fundamentals for educating your dog

  • تبلیغات: 
  1. راز موفقیت میلیونر های خود ساخته در زندگی!!   
  2. کشف گیاه آلوئه ورا در کف دریای سیاه همه را شوکه کرد
  3. با خوردن یک عدد سیب به وزن ایده آل برسید
  4. اولین مبلی که به کره مریخ برده شد، متعلق به چه کسی است؟