سارافون های فرم در مدارس های دولتی

شیوع لباس فرم در مدارس دولتی در ایالات متحده همچنان در حال افزایش است جوراب دخترانه زیرا والدین و مدیران مدارس تلاش می کنند تا محیط های امن در مدارس ما ایجاد کنند.

بر اساس مرکز ملی آمار آموزش و پرورش، نزدیک به 20 درصد از تمام مدارس دولتی دستورات یکسانی را اتخاذ کرده اند. تقریباً 22 درصد از مدارس ابتدایی، 19 درصد از مدارس راهنمایی و 10 درصد از دبیرستان ها در حال حاضر به لباس فرم نیاز دارند و این روند همچنان رو به افزایش است.

اگرچه یونیفورم یکی از پایه‌های اصلی مدارس خصوصی بوده است، اما مدارس دولتی تا سال 1994، زمانی که ناحیه مدرسه لانگ بیچ کالیفرنیا برای رسیدگی به مسائل ایمنی که منطقه را به چالش می‌کشید، لباس‌های فرم مدارس را ادغام کرد، به کار خود ادامه ندادند.

بر اساس داده‌های ناحیه مدرسه، ظرف یک سال پس از اجرای لباس‌های فرم سارافون دخترانه مجلسی دعوا و دزدی در مدرسه 50 درصد کاهش یافت، در حالی که تجاوزات جنسی 74 درصد کاهش یافت.

در سراسر کشور، آمارهای مشابه فراوان است. به عنوان مثال، در مدرسه راهنمایی رافنر در نورفولک، ویرجینیا، تعداد ارجاعات انضباطی پس از اجرای یونیفرم 42 درصد کاهش یافت.

با تقویت این آمار، مدارس بیشتری در سراسر کشور به لباس فرم در مدارس دولتی خود نیاز دارند و عکس رادیو جیوه دار از ایمنی مدارس به عنوان انگیزه اصلی خود نام می برند.

ا این حال، حتی با وجود این آمارهای قانع‌کننده، آمارهای دیگری وجود دارد که استدلال می‌کنند که لباس‌های فرم به اندازه مدیران مدرسه و والدین به آن سودمند نیستند.

مخالفان به تحقیقاتی اشاره می‌کنند که نشان می‌دهد فقدان فردگرایی و راحتی در بین دانش‌آموزان کار می‌کند تا در واقع یادگیری و موفقیت دانش‌آموز را کاهش دهد.

بسیاری از مدیران مدارس و والدین بر این باورند مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی که لباس فرم محیط آموزشی بهتری را در مدرسه ایجاد می کند اول از همه، بسیاری از مدیران ادعا می‌کنند که دانش‌آموزان از ظاهرشان پرت نمی‌شوند و بنابراین، زمان بیشتری را برای یادگیری در مدرسه صرف می‌کنند.

فشار لباس‌های شیک با بهترین مارک‌ها کاهش می‌یابد، به‌ویژه زمانی که دانش‌آموزان ممکن است لباس‌های یکنواختی از شرکت‌های نام تجاری نپوشند. این به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا بیشتر بر روی تکالیف مدرسه خود تمرکز کنند تا ظاهر اجتماعی.

  • منابع:
    1. Uniforms: The Pros and Cons
  • تبلیغات: 
  1. با استفاده از مفتول در خانه شارژر تلفن همراه بسازید!
  2. پرواز شتری که بال نداشت از افسانه تا واقعیت!
  3. انتخاب بهترین هواکش برای ورزش دو و میدانی
  4. استفاده از رب گوجه به عنوان بوگیر یخچال!