طراحی مبل و عسلی و میز ناهار خوری ترسناک و عجیب در دنیا

این شرکت همچنین اندازه جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران شما را سفارشی می کند، که در صورت داشتن یک اتاق نشیمن عجیب و غریب مفید است.

BenchMade Modern معمولاً می تواند یک مبل را در 24 روز بسازد و تحویل دهد، حتی اگر به اندازه خاصی نیاز داشته باشید. این زمان بسیار کمتر از هشت تا 12 هفته ای است که اکثر شرکت های مبلمان برای انجام سفارشات نیاز دارند. لبه های زیپ روی بالشتک های Skinny Fat به طور یکنواخت بسته می شوند و دوخت محکم و یکنواخت بود.

و از آنجایی که کوسن ها از دو طرف با یک پارچه پوشیده شده اند، این ست مبل و میز ناهار خوری یکی از تنها مواردی بود که ما تست کردیم و کوسن هایی داشت که می توانستیم آن را برگردانیم.

اکثر مبل های BenchMade Modern به طور کامل با پایه های جدا شده مونتاژ می شوند.

برخی از سکشنال ها در دو قطعه ارسال می شوند و شامل سخت افزار اتصال برای قفل کردن قطعات به یکدیگر می شوند.

یکی از آزمایش‌کنندگان ما بیش از پنج سال است که مبل مدرن BenchMade دارد و به‌طور دوره‌ای کوسن‌ها را می‌چرخاند و روکش‌ها را می‌شوید.

او گفت که عسلی مبل هنوز واقعاً راحت است اما در دو سال گذشته متوجه شده است که بالشتک‌ها شروع به فشرده شدن کرده‌اند و توانایی خود را برای برگشتن از دست داده‌اند او گفت: این باعث می‌شود که روکش بالشتک صندلی کمی ژولیده و شل به نظر برسد.

در مقایسه با سایر پیشنهادات آنلاین که امتحان کردیم، حراج مبل یافت آباد BenchMade Modern نسبتا گران هستند. اما ما فکر می کنیم با توجه به قیمت، کیفیت بهتری دریافت می کنید.

از میان شرکت‌هایی که بررسی کردیم، BenchMade Modern یکی از بهترین سیاست‌ها و ضمانت‌های بازگشت را ارائه می‌دهد  یک دوره آزمایشی 100 روزه و یک ضمانت مادام العمر برای قاب و سیستم تعلیق.

 

  • منابع:
    1. Sofa Buying Guide
  • تبلیغات: 
  1. آیا سارقان موزه بریتانیا دستگیر شدند؟
  2. داستانهای موفقیت استارتاپ های بزرگ ایران!
  3. کاشت نهال فلفل دلمه ای در گلدان
  4. مرگ مشکوک پیرمرد با خوردن توت فرنگی