ظروف پلاستیکی خالدار می تواند باعث فاسد شدن غذا های فریز شده شود

هنگام خرید آنها در شرایط زمانی و دمایی توصیه شده، دستورالعمل استفاده موجود در بسته بندی را دنبال کنید. در حالت ایده آل، اینها روی خود بسته بندی حک می شوند، اگر نه، اگر روی بسته بندی بودند، توصیه می شود آنها را برای مراجعه بعدی نگه دارید.

زمانی که قرار است از این غذاها به صورت گرم استفاده کنیم، باید دقت کنیم که ظروف پلاستیکی خالدار مناسب بودن آن ها را مشخص کنند. همچنین اگر قرار است از آنها برای نگهداری مواد غذایی در فریزر استفاده کنیم.

در این صورت اگر از آنها برای انجماد استفاده می شود، باید از ضربه هایی که می تواند به ساختار آنها آسیب برساند اجتناب شود.

روکش های اسپلش که برای گرمایش مایکروویو استفاده می شود باید از مواد مناسب (مثلاً پلی پروپیلن) ساخته شده و پس از مشاهده هر نوع خرابی فیزیکی جدا شوند.

ظرف

همه ظروف پلاستیکی برای مایکروویو و یا ماشین ظرفشویی مناسب نیستند، باید به توصیه های سازنده توجه کنیم.

غذاهایی که به صورت کیسه ای و نیمه آماده برای پختن یا حرارت دادن در مایکروویو یا حمام آب هستند، معمولاً قبلاً توسط سازنده آزمایش شده اند و استفاده از آنها بی خطر است، به شرط اینکه دستورالعمل ها دقیقاً رعایت شود و مجدداً از آنها استفاده نشود.

در مایکروویو، فر یا بن ماری با کیسه هایی که برای این کار طراحی نشده اند گرم نکنید.

گذاشتن درب ظروف پلاستیکی هنگام گرم کردن غذا در مایکروویو توصیه نمی شود، زیرا اکثر آنها دمای بالا را تحمل نمی کنند (تغییر شکل می یابند یا خراب می شوند).

هیچ چیز خوشمزه تر از خوردن غذاهای تازه یا خوشمزه نیست. غذا خوردن یکی از نیازهای اساسی انسان است، اما داشتن غذای خوش طعم بستگی به خود شما و آنچه برای نگهداری غذای خود استفاده می کنید دارد.