لنت الیگ می تواند باعث افزایش سرعت خودرو ها باشند

گلوله های نیمه فلزی تقریباً دو سوم فلز و بقیه مواد معدنی مختلف هستند. آنها می توانند گرما را به روشی ایده آل جذب کنند، اما به دلیل سختی بیش از حد، به سرعت فرسوده می شوند.

لنت الیگ فولادی حاوی حداکثر 30 درصد فلز هستند که با تعدادی مواد آلی ترکیب شده است. آنها ترمز عالی را تضمین می کنند و با هدایت حرارتی خوب مشخص می شوند، اما قیمت متوسط ​​آنها بسیار بالا است.

پدهای ارگانیک معمولاً از شیشه، کربن و کولار با کمتر از 10 درصد فلز تشکیل شده است. آنها بسیار بی صدا و روان هستند، اما خیلی سریع فرسوده می شوند و اگر خیلی سخت رانندگی کنید خوب نیستند.لنت های سرامیکی از مواد سرامیکی، غیر آهنی و لاستیک های مصنوعی ساخته می شوند.

لنت
Closeup of car mechanic repairing brake pads

ضریب اصطکاک آنها بد نیست، همانطور که توانایی آنها برای انطباق با سبک رانندگی تهاجمی است. با این حال، باید به قیمت آنها توجه کنید. عناصری که برای خرید خوب باید مراقب آنها بود.

قبل از انتخاب لنت ترمز برای خودروی خود، باید به سه عنصر ضروری توجه کنید. بیایید ببینیم آنها چه هستند.

اولین عنصری که باید در نظر گرفته شود مربوط به دمای عملیاتی است. به طور کلی، اگر می خواهید یک ماشین زیرک و چابک برای رانندگی شهری داشته باشید، باید مدل هایی را انتخاب کنید که بهترین عملکرد را بین 300 تا 350 درجه داشته باشند.

برای رانندگی ورزشی، مراقب نمونه هایی باشید که حداکثر به 900 درجه می رسند، زیرا ترمز آنها می تواند خطرناک باشد.

دوم اینکه ضریب اصطکاک را فراموش نکنید. اگر لنت اورجینال خریداری می کنید، بدانید که دومی عملکرد عالی را با ضریب بین 0.3 تا 0.5 تضمین می کند. از طرف دیگر، اگر این قطعات فقط سازگار هستند، برای ترمز بدون مشکل به لنت هایی بین 0.25 تا 0.35 نیاز دارید.