لواشک خانگی 1401 باعث کم شدن تشنگی در افراد می شود

برای داشتن رول های رنگارنگ لواشک خانگی 1401 میوه ای روی حصیرهای میوه خرد شده.تابه ای که با یک ورق کاغذ پخت محافظت می شود و یک لایه حدود سه میلی متری ایجاد می کند.

در دمای 60-40 درجه سانتیگراد بپزید تا ورقه ای بسیار خشک با قوام لاستیکی که شبیه چرم است به دست آید. این عمل حدود 8-12 ساعت طول می کشد.

سپس ورق لواشک میوه را به صورت نوار برش داده و در صورت لزوم از همان کاغذ پخت استفاده می شود تا کار را آسان تر کند. قطعات . چند روز در یخچال و مدت طولانی تری در یخچال نگهداری می شود.

لواشک

جایگزین، همانطور که در این فیلم آموزشی نشان داده شده است، استفاده از خشک کن برقی است که حدود یک روز طول می کشد و یک دستور غذای خام واقعی با میوه ایجاد می شود.

همچنین بخوانید کاربردهای جایگزین میوه >> لواشک میوه: زمانی که مصرف می شود لواشک میوه یک غذای ایده آل برای کسانی است که نیاز به شارژ مجدد باتری خود دارند: افراد مسن، کودکان، ورزشکاران.

لواشک میوه غذایی است که پس از خشک شدن حداقل دو برابر میوه تازه کالری می‌یابد، در نتیجه غلیظ از انرژی‌های طبیعی است، علاوه بر این، سرشار از فیبر، به حمل و نقل روده کمک می‌کند و به قرار روزانه حمام کمک می‌کند.

چرم میوه را می توان به محل کار برد و به عنوان میان وعده در اواسط صبح، یا به عنوان میان وعده یا میان وعده سالم مصرف کرد. در حال حاضر چرم میوه ای نیز در برخی رستوران ها و توسط سرآشپزهایی که به ویژه به غذاهای سالم و طبیعی برای غنی سازی و تزئین ظروف یا دسرها توجه دارند ارائه می شود.