ماشین اسباب بازی بزرگ دست دوم باعث مرگ مغزی سرنشینش شد

ماشین اسباب بازی بزرگ دست دوم می‌توانند ۲ صندلی داشته باشند، اما بیشتر ماشین‌های سواری فقط یک صندلی دارند. یکی از نگرانی‌هایی که اغلب در مورد خودروهای دو نفره دریافت می‌کنیم، کارکرد یا سرعت ماشین نیست، بلکه نگرانی والدین از دعوای مداوم فرزندشان بر سر اینکه چه کسی در کنار راننده می‌نشیند است!

یکی دیگر از مشکلاتی که در مورد دو نفره وجود دارد اندازه آن است. برخی از سواری های 2 نفره بر روی ماشین ها ادعا می کنند که برای دو نفر مناسب است، اما در واقع، یک 1.5 نفره است!

بسته به اندازه سواران، ماشین های دو نفره ممکن است فقط برای 1 کودک مناسب باشند. علاوه بر این، معمولاً خودروهای دو سرنشینه در خودروهای سواری بزرگتر مانند سبک SUV یا آفرود یافت می شوند.

اسباب بازی

اگر به دنبال خودروهای اسپرت تری مانند فراری، لامبورگینی، مرسدس AMG، بنتلی یا پورشه هستید، سبک یک نفره یک گزینه ایده آل است، زیرا تمام جنبه های یک ابرخودرو اسپرت را در بر می گیرد.

اتومبیل های یک نفره همچنین باعث صرفه جویی در فضای خانه یا گاراژ شما می شود. در روزهای سردتر، بچه ها می توانند این ماشین ها را در فضاهای باز بزرگتر داخل خانه برانند.

علاوه بر این، نگهداری این خودروها بسیار ساده تر از داشتن خودروهای بزرگتر است. به خاطر داشته باشید که خودروهای یک نفره مانند هامر، مرسدس بنز، لامبورگینی از نظر اندازه بسیار بزرگ هستند اما هنوز هم برای بازی در داخل و خارج از منزل عالی هستند.

قبل از خرید ماشین سواری خود، مطمئن شوید که چاپ دقیق در حمل و نقل را مطالعه کرده اید.

توجه داشته باشید که این خودروها بسیار بزرگ هستند و حمل و نقل آنها می تواند از 50 تا 190 دلار به صورت محلی متغیر باشد! اطمینان حاصل کنید که فروشگاهی که می‌خرید، هزینه حمل و نقل آن‌ها را با قیمتی که ارائه می‌کنند شامل می‌شود.