مردی با جک بادی خودرو جان خود را از غرق شدن نجات داد

برای اینکه هر نوع جک بتواند با وظیفه ای که به آن محول شده است کنار بیاید، ممکن است طراحی خاصی داشته باشد.

دستگاه های جک کلاسیک عبارتند از: برای ساخت جک از مواد مختلفی استفاده می شود. انتخاب آنها تحت تأثیر ظرفیت حمل بار تجهیزات و طراحی آن است.

به عنوان مثال، جک بادی خودرو برای اتومبیل های سواری ساخته شده اند. دارای دنده های کافی برای تحمل وزن یک خودروی سواری و یک SUV کوچک است.

برای بلند کردن کامیون ها از فولاد سخت شده یا چدن استفاده می شود. حتی اگر سیستم هیدرولیک قادر به تحمل وزن بار قابل توجهی باشد، ظرفیت کل جک به مواد مورد استفاده برای ساخت و ویژگی های طراحی (سفت کننده های اضافی و ضخامت آنها) بستگی دارد.

جک

جک با ظرفیت بالابر مناسب باید انتخاب شود. اگر این پارامتر برای وزن خودرو مناسب نیست، بهتر است از جک استفاده نکنید. اگر وسیله نقلیه شما 1500 کیلوگرم وزن دارد، بالابر باید 1700 کیلوگرم و ترجیحاً 2 تن ظرفیت حمل داشته باشد.

اگر از دستگاه بالابر با پتانسیل کمتر استفاده شود، ممکن است باعث خرابی فوری شود و خودروی معلق سقوط کند. چه چیزی میخواهید بدانیدبرای دارندگان خودرویی که حداکثر وزن آنها از 1.5 تن تجاوز نمی کند.

فاصله از زمین از 200 میلی متر تجاوز نمی کند، یک جک الماس ساده 2 تنی انتخاب می شود که برای مونتاژ لاستیک و کار کوتاه مدت کافی است.

وقتی تا نیمه وارد شود دیگر نمی توان آن را در جای خود هل داد در این زمان نمی تواند در جای خود پیشروی کند و در جای خود عقب نشینی نمی کند.

با وجود اینکه در جای خود قرار نمی گرفت، اما برای اکتفا به آن استفاده می شد، در نتیجه به دلیل عمق کم درج، از محل اتصال خارج شده و در آزمایش فشار نشتی داشت.