مصرف شیره خرما غلیظ باعث افزایش مدت زمان بیماری سرما خوردگی خواهد شد

خرما از دیرباز یک میوه عجیب و غریب محبوب بوده که گردشگران دوست دارند آن را از خاورمیانه به خانه بیاورند. آنها طعم ملایم و دلپذیری دارند، اما خواص مفید آنها موضوعی برای یک مقاله طولانی جداگانه است.

خرما را می توان نه تنها به صورت تازه، بلکه به عنوان شربت نیز مصرف کرد که از میوه های رسیده تهیه می شود. این شربت از نظر مواد مغذی می تواند با خرمای تازه رقابت کند. در آشپزی و جایگزینی شکر و تهیه غذاهای عجیب و غریب شیرینی پزی استفاده می شود.

شربت خرما چگونه درست می شود؟ فرآیند بسیار ساده است برای این کار، شیره خرما رقیق شده را می جوشانند تا تبدیل به شیره خرما غلیظ شود.

این ترکیب به شربت خرما اجازه می دهد تا اثری جوان کننده و ترمیم کننده داشته باشد. شربت شیره خرما یک ملین ملایم است که به مبارزه با سوء هاضمه کمک می کند. مصرف منظم شربت (و همچنین خرمای تازه) به مبارزه با بیماری های قلبی عروقی و تقویت سیستم عصبی کمک می کند.

شیره

از این محصول می توان در آشپزی استفاده کرد. شربت را می توان روی شیرینی های آماده ریخت: شیرینی، بستنی، دسر کشک. اما شربت خرما با گوشت نیز به خوبی هماهنگ می شود برای این، گوشت در شربت ترشی یا پخته می شود.

نتیجه یک طعم تند و غیر معمول شیرین و تند است. شربت خرما را می توان با بلغور جو دوسر صبحگاهی یا سالاد میوه غنی کرد. اغلب، مشتریان یک بطری شربت را جایگزین شکر در چای یا قهوه می کنند.

شربت خرما (و همچنین سایر محصولات طبیعی مانند خمیر خرما) می تواند دامنه یک فروشگاه خرده فروشی را گسترش دهد و مخاطبان زیادی از دوستداران غذاهای طبیعی و سالم را جذب کند.

ترون LLC تامین کننده مطمئن محصولات غذایی طبیعی از ایران است. در کاتالوگ مواردی مانند روغن نارگیل، شربت خرما، میوه های خشک، چای و موارد دیگر را خواهید یافت.

LLC “Tron” درگیر تحویل مستقیم است این به ما امکان می دهد قیمت های پایین را برای خرده فروشان حفظ کنیم. این شرکت به دقت بر تاریخ انقضا و شرایط نگهداری محصولات نظارت دارد تا خرده فروش کالاهای تازه و باکیفیت را دریافت کند.