مطالبات کارلتون در رابطه مبل آجری

ویلی روث کرودر، از کارولتون، گا.، گفت که او نمی‌دانست که پرتاب بالش روی مبل یا بالش‌های آجری روی مبل راحتی ایتالیایی قفسه‌های اتاق نشیمن او می‌تواند به عنوان ابزاری در آموزش پسر 3 ساله‌اش استفاده شود.

اما پس از بازدید یک معلم مهدکودک کارولتون از خانه اش، خانم کرودر گفت که قدردانی جدیدی از روش هایی دارد که می تواند پسرش را آماده کند.

ویلی روث کرودر، از کارولتون،گفت که او نمی‌دانست که پرتاب بالش روی مبل یا بالش‌های آجری روی قفسه‌های اتاق نشیمن او می‌تواند به عنوان ابزاری در آموزش پسر 3 ساله‌اش استفاده شود.

اما خانم کرودر پس از بازدید یک معلم مهدکودک کارولتون از خانه اش گفت که قدردانی گوشواره طلا سفید جدیدی از روش هایی دارد که می تواند پسرش مادریکز را برای مهد کودک آماده کند.

این بازدید از خانه بخشی از یک برنامه آزمایشی بود که در کارولتون، 50 مایلی غرب آتلانتا، برای مشارکت دادن والدین در آموزش کودکان پیش دبستانی خود ایجاد شد.

این برنامه، در اولین سه سال برنامه ریزی شده، شامل 24 مجموعه از والدین، با کودکان 2 تا 4 ساله است.

تام آپچرچ، ناظر مدرسه، گفت: وقتی به دبیرستان و دبیرستان رسیدند، شاهد شکست مانکن لباس خوردن کودکان بودیم، اما می‌دانستیم که می‌توانیم کودکان در معرض خطر را خیلی زودتر از آن شناسایی کنیم.

به گفته کتی یانگ، مدیر مهدکودک شهر و مدیر برنامه جدید، معلمان مهدکودک متوجه شدند کودکانی که برای اولین روز مدرسه خود می‌رسند، نمی‌توانند اشکال یا رنگ‌ها را نام ببرند.

ما می خواستیم بفهمیم والدین چگونه با فرزندان خود صحبت می کنند لباس ورزشی زنانه دیجی کالا آیا آنها برای آنها کتاب می خوانند یا فقط به آنها می گویند که به جای دیگری بروند و ساکت باشند.

خانم کرودر گفت که در یک بازدید از خانه اش، معلمی به امکانات آموزشی اشیاء معمولی خانه اشاره کرد. خانم کرودر گفت: “او به من گفت که کودک 3 ساله من می تواند از چیزهای خانه ما بیاموزد.

  • منابع:
    1. Sofa As Teaching Tool
  • تبلیغات: 
    1. تخمه آفتابگردان را بجای نمک استفاده کنید
    2. تجارتی که اقتصاد جهان را تکان داد
    3. محصولی که برای همیشه پوست شما را بیمه می کند!
    4. در کنارتان هستیم تا به اوج سرمایه برسید