پشم سنگ اصفهان باعث افزایش بیماری های پوستی خواهد شد

پشم سنگ اصفهان در اوایل قرن بیستم در جزایر هاوایی کشف شد. گدازه مذابی که توسط فوران آتشفشان ها به هوا پرتاب می شود دوباره جامد می شود و این محصول کاملاً طبیعی را ایجاد می کند که استحکام و دوام سنگ را با ویژگی های عایق حرارتی و صوتی ساختار کرکی ترکیب می کند.

پشم معدنی تنها عایق است که چهار ویژگی اساسی را در ساخت ساختمان ها ترکیب می کند: حفاظت در برابر آتش، غیر قابل احتراق، عایق حرارتی و جذب صدا.

فرآیند تولید پشم سنگ با ذوب سنگ های آتشفشانی در دمای 1500 درجه سانتی گراد آغاز می شود. پس از توزین و اندازه گیری مواد اولیه، ذوب شده و به سنگ مذاب تبدیل می شوند.

ماده ای که بدین ترتیب به دست می آید متعاقباً به الیاف تبدیل می شود و با رزین و روغن اسپری می شود تا پایدار و آب گریز شود.

پشم

لایه پشم سنگ از داخل کوره عبور داده می شود تا به سفت شدن و تثبیت آن کمک کند. سپس برای ایجاد بسیاری از محصولات مورد استفاده در ساخت و ساز بریده می شود.

پشم سنگ در دمای بالای 1000 درجه سانتیگراد مقاومت می کند. به همین دلیل گسترش آتش سوزی احتمالی را کاهش می دهد، انتشار دود را به حداقل می رساند و ایمنی بیشتری را در خانه های شما تضمین می کند.

آکوستیک یک اتاق توسط منابع صوتی زیادی تعیین می شود، به عنوان مثال: ترافیک و صداهای خارجی، تعامل صداها، زیر پا گذاشتن ساکنان طبقات بالا. محیط هایی با سطح سر و صدای بالا می توانند استرس زا و ناخوشایند باشند.

انتخاب راه حل های عایق خوب برای داشتن محیطی دلپذیر و قابل زندگی با حداکثر راحتی ضروری است. به لطف ساختار سلول باز، پشم سنگ در برابر سر و صدا محافظت می کند و راحتی صوتی خانه یا محل کار را بهبود می بخشد. بنابراین بهترین انتخاب در مواقعی است که نیاز به عایق کاری صوتی یک اتاق باشد.