ژل رویال طب اسلامیباعث رشد ده برابری موهای سر می شود

غنای مواد مغذی ژل رویال طب اسلامی فوق‌العاده اساس فرمول Ristaten است، یک مکمل غذایی کاملا طبیعی که به بازیابی انرژی در مواقع استرس، فعالیت بدنی، دوران نقاهت و سندرم‌های آستنیک کمک می‌کند.

علاوه بر ژل رویال، عصاره آسرولا برای تقویت سیستم ایمنی موجود است. آهن، فولات و ویتامین E از گروه B و C برای تقویت تولید گلبول های قرمز خون و محافظت از سلامت سیستم عصبی.

ژل رویال یک اکسیر سلامت طبیعی واقعی است: به مبارزه با استرس و تحریک دفاع ایمنی کمک می کند.

ژل رویال نه تنها برای زیبایی ظاهری، بلکه بیش از همه برای بدن ما یک نوشداروی واقعی است. این غذا با ترکیبی غنی و پیچیده، از زمان های قدیم مورد توجه بوده است، زیرا به عنوان یک داروی طبیعی عالی در نظر گرفته می شود که قادر به تحریک سیستم ایمنی و تأثیر مثبت بر رشد روانی است.

ژل رویال که توسط خانواده Apis mellifera تولید می شود که نام آن از این واقعیت گرفته شده است که برای لاروهایی که بلافاصله پس از تولید آن را مصرف می کنند و برای ملکه زنبور عسل یک ماده پروتئینی زرد است که با طعم کمی شیرین مشخص می شود.

ژل

با نت ترش این ماده از استیل کولین، یک آنتی باکتریال و آنتی بیوتیک قوی و چربی که فعالیت باکتریایی و ضد توموری را انجام می دهد، تشکیل شده است.

ترکیبات اصلی آن عبارتند از: آب، قندها، پروتئین ها، لیپیدها و نمک های معدنی. همچنین حاوی ویتامین B مهم است و می تواند تامین خوبی از اسید فولیک را تضمین کند.

پس از برداشت، ژل رویال به دقت پردازش می شود تا از هرگونه ناخالصی پاک شود، پس از آن در کپسول یا ویال بسته بندی می شود.

مصرف ژل رویال در حالت‌های خستگی روحی و جسمی بسیار عالی و به عنوان مقوی نقاهت‌مندان، کودکان، سالمندان، ورزشکاران است.

به طور گسترده برای کسانی که از کم خونی و بی اشتهایی رنج می برند استفاده می شود. برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار عالی است.