کاربرد کابل برای دوره آموزشی

قانون 1984 اپراتورهای کابلی را ملزم می کند که کانال هایی را برای استفاده عمومی آموزشی و دولتی که معمولاً به عنوان کانال های PEG شناخته می شوند کنار بگذارند.

اپراتور کابلی کنترل کمی بر محتوای این کانال‌ها اعمال می‌کند که برای برنامه‌های متنوعی از جمله جلسات عمومی ارائه مطالب آموزشی کابل 6 رشته ای و برنامه‌های تلویزیونی تولید دانش‌آموز استفاده می‌شوند اما نه محدود به آن.

اگرچه قانون کابل شامل مقرراتی برای مجازات انتقال فحاشی در سیستم کابل ابهر ۱۴۰۱ است اما به اپراتورهای کابلی با اصلاحیه اول از محتوای برنامه محافظت می کند.

فرنچایزهای دولتی و محلی ممکن است تعداد و انواع کانال ها را مشخص کنند و اجازه دسترسی عمومی را بدهند، اما نمی توانند به خدمات برنامه خاصی نیاز داشته باشند.

قانون حمایت از مصرف کننده و رقابت تلویزیون کابل افشان خراسان در سال 1992 و قانون ارتباطات از راه دور در سال 1996، قانون سیاست ارتباطات کابلی 1984 و قانون ارتباطات 1934 را بازبینی کردند.

اثر اولیه این تغییرات افزایش رقابت بود. اگرچه شرکت های کابل مسی 2*16 اکنون می توانند خدمات تلفنی ارائه دهند شرکت های تلفن نیز می توانند تلویزیون کابلی را ارائه دهند مقررات زدایی از قوانین مالکیت تعیین شده توسط قانون مخابرات در سال 1996، ادغام و خرید شرکت های کابلی را تشویق کرد.

این مقاله در ابتدا در سال 2009 منتشر شد راجر هاینریش استاد گروه هنرهای رسانه ای در دانشگاه ایالتی تنسی است که در آنجا حقوق رسانه را تدریس می کند او 26 سال در صنعت پخش، هم در رادیو و هم در تلویزیون کار کرد.

  • منابع:
    1. Cable Television Consumer Protection and Competition Act of 1992 (1992)
  • تبلیغات: 
  1. دستگیری قاچاقچیان چهار مغز در اراک!!
  2. دختر جوانی که توانست با استفاده از اطلاعات خود ثروتمند شود
  3. مصرف پنیر در سن بلوغ ممنوع شد!!
  4. یکی از رسم و رسمات کشور انگلیس شکستند شیشه است