کفش کالج شیک زنانه باعث بروز زخم هایی عمیق بر روی پا خواهند شد

گلادیاتورها مدلی از کفش کالج شیک زنانه هستند که با بند های زیادی که به ساق پا متصل می شوند مشخص می شود. بسته به ارتفاع پابندها، می توانند صندل، چکمه یا چکمه مناسب باشند.

تاپ سایددرها کفشی برای استراحت در قایق ها هستند، به همین دلیل کفی سبک دارند. ساختار شبیه موکاسین است، اما محکم تر. آنها با تورهایی که در امتداد لبه بالایی کفش قرار می گیرند متمایز می شوند.

موکاسین ها کفش هایی هستند که از سرخپوستان آمریکای شمالی آمده اند. یک ویژگی متمایز – توری ها توری نیستند، اما به عنوان کراوات عمل می کنند.

دمپایی کفش های نرم که بند ندارند، با کفی نازک. قبلاً به کفش های خانگی توجه می شد، اما به تدریج وارد دسته کفش های روزمره شد.

کفش

اسپادری ها کفش های نساجی تابستانی با زیره طناب هستند. آنها می توانند با یا بدون پاشنه باشند.

امروزه تعداد زیادی از انواع کفش های زنانه وجود دارد. هر خانه مد سال به سال روندهای جدیدی را به ما دیکته می کند. اما برای اینکه اشتباه نگیریم کدام مدل را در زمستان و کدام را در تابستان بپوشیم، طبقه بندی و همچنین انواع کفش های زنانه بر اساس فصلی بودن آنها وجود دارد.

کفش های زنانه فصلی به چهار گروه تقسیم می شوند – کفش های زمستانی، بهار، پاییز و تابستانی. همچنین یک گروه نیمه فصلی وجود دارد که شامل انواع کفش های زنانه برای دوره هایی مانند بهار و تابستان و پاییز و زمستان است.

کفش های نیمه فصل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا هر انتقال فصل به فصل جدید بدون این کفش ها کامل نمی شود. چنین کفش هایی در مواقعی استفاده می شوند که لازم باشد از کفش های پاییزی به کفش های زمستانی، از زمستانی به بهاری و از مدل های بهاری به تابستانی تبدیل شوند.