کفش کالج لویی ویتون باعث مرگ مرد جوانی در هلند شد

یهودیان باستان کفش را از چرم، پشم، عصا و چوب می ساختند. سه نوع کفش شناخته شده بود صندل، کفش کالج لویی ویتون (قبل از بلند کردن پا را می پوشاندند، همیشه پاشنه داشتند و به کمک بندهایی که با کمانی زیبا بسته می شد روی پا نگه داشته می شدند) و چکمه هایی که مسافران و سربازان در آن بودند.

راه افتاد برای افراد ثروتمند، کفش ها بسیار مجلل بودند – به عنوان مثال، بطری های کوچک عطر اغلب در پاشنه کفش ها قرار می گرفتند.بسیاری از سنت ها، ممنوعیت ها و نسخه ها با پوشیدن کفش همراه بود.

بنابراین، راه رفتن با پای برهنه معمولاً بسیار ناپسند تلقی می شد، اما در موارد خاص قرار بود کفش های شما را در بیاورید به عنوان مثال، هنگام بالا رفتن از کوه معبد در اورشلیم یا در حضور مهمانی که صاحبان می خواستند احترام ویژه خود را به او ابراز کنند.

کفش

کفش‌ها نیز برای تأکید بر اهمیت و غیرقابل برگشت بودن تصمیم گرفته شده برای مثال، در دادگاه یا هنگام انتقال املاک و مستغلات، درآورده شدند. کتاب مقدس یکی دیگر از رسوم کنجکاو مربوط به درآوردن کفش را ذکر می کند.

اگر مردی بمیرد و همسرش بدون فرزند بماند، برادرش (یا دیگر خویشاوندان) باید با او ازدواج می‌کرد. در صورت امتناع، مورد تحقیر عمومی قرار گرفت: عروسی که او نپذیرفت، در حضور همه مردم، کفش‌هایش را از پایش درآورد و به صورتش تف کرد و گفت: «این چیزی است که آنها با شخصی که خلق نمی کند انجام می دهند.

در یونان باستان، علاوه بر صندل های ساده، آنها می دانستند که چگونه کفش های کم پا را با پاشنه، چکمه های توری بدوزند که بر باریکی پاها تأکید می کرد و در بین زنان تقاضای زیادی داشت، چکمه های هلو – جوراب دار از چرم نرم و endromides – چکمه های بدون پنجه.