بازداشت فروشنده حوله تن پوش عمده به خاطر شیوع بیماری های پوستی در آلمان

اگر امکان شستشوی فوری لباس‌ها را ندارید، حداقل توصیه می‌شود از آن استفاده نکنید و در زمانی که منتظر تمیز کردن آن هستید، آن را آویزان کنید، حتی بهتر است در زیر نور آفتاب، به طوری که اجازه دهید پارچه خشک و کند شود. کاهش تکثیر کپک

برای حفظ سطح بهینه بهداشت شخصی مهم است که هر یک از اعضای خانواده مجموعه حوله تن پوش عمده مخصوص حمام خود را داشته باشند که باید مرتباً تعویض شوند.

در غیاب کثیفی فوق‌العاده، بهتر است هفته‌ای دو بار حوله‌ها را تعویض کنید، به استثنای بیدی که باید بیشتر شسته شود.

ایجاد یک روال هفتگی، با روزهای دقیقی که به این عمل اختصاص داده شده است، می تواند به فراموش نشدن آن و نگذراندن زمان زیادی بین یک شستشو و شستشوی دیگر کمک کند.

حوله

بدیهی است که اگر قبل از روز تعیین شده متوجه کثیف یا خیس بودن حوله ها شدید، بهتر است آن ها را تعویض کنید تا در معرض آلودگی میکروبی قرار نگیرید.

حوله‌های حمام، در صورت امکان، کثیف‌تر از دستمال‌های مرطوب صورت هستند، زیرا علاوه بر رطوبت، سلول‌های مرده، مو و بقایای مواد شوینده اغلب روی سطح آن‌ها گیر می‌کند که می‌تواند به تکثیر میکروب‌ها و باکتری‌ها کمک کند.

به همین دلیل توجه ویژه به وضعیت آنها مهم است. اولین ترفندی که باید اتخاذ کنید این است که بعد از استفاده از آنها و قبل از آویزان کردن دوباره آنها در محل معمولی حمام، بگذارید خوب خشک شوند.

در صورت عدم وجود کثیفی خاص، مدت زمان ایده آلی که باید بین یک بار شستشو و شستشوی بعدی سپری شود ده روز است، اما حتی در این مورد نیز خوب است که به بینی خود تکیه کنید و با اولین علائم بوی بد، حوله را تعویض کنید.