حراج انجیر خشک در بازار باعث تجمع افراد در میادین میوه و تر بار شد

این مقاله در مورد فواید این میوه سالم و قدیمی صحبت می کند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجیر خشک در بازار دارید، می توانید مقالات را مطالعه کنید.

میوه های انجیر به دلیل طعم عسلی و بافت لطیف بسیار محبوب هستند. شاید جالب باشد بدانید که انجیر در گیاه شناسی میوه محسوب نمی شود. آنها در واقع گل هستند و برخی از گونه ها برای گرده افشانی به زنبورهای انجیر وابسته هستند.

برعکس، گونه هایی از این گیاه وجود دارند که خود گرده افشانی می کنند. بیش از 750 نوع مختلف انجیر وجود دارد. انجیر به اندازه شست پر از دانه های کوچک است. دارای پوست سبز یا بنفش خوراکی است.

دارای گوشت صورتی با طعم منحصر به فرد شیرین است. انجیر معمولا در اواخر بهار و اوایل پاییز رسیده و آماده مصرف می شود. محصولی که در پاییز برداشت می‌شود، دارای پوست ضخیم‌تر و طعم شیرین‌تر از محصول نوبت اول است.

انجیر

انجیر منبع ارزشمندی از کلسیم است و نقش مهمی در استحکام استخوان دارد. آنها همچنین حاوی پتاسیم هستند و با متعادل کردن میزان سدیم در بدن از فشار خون بالا جلوگیری می کنند.

محتوای فیبر بالای انجیر به باکتری های مفید روده کمک می کند و نقش مهمی در سلامت دستگاه گوارش دارد و می تواند فرد را برای مدت طولانی تری احساس سیری کند. از دیرباز به دلیل داشتن فیبر بالا به عنوان ملین استفاده می شده است.

طعم انجیر به اندازه بوی آن مطبوع است. با این حال، طعم آنها بسته به گونه متفاوت است. با این حال، طعم همه آنها شیرین و مرطوب است.

گوشت انجیر ژله ای است اما آبدار نیست و وقتی آن را می خورید می توانید دانه های ریز ترد را زیر دندان خود احساس کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.