دزدیده شدن نقل تویسرکان در نمایشگاه بین المللی آمریکا خبر ساز شد

اگر هسته گاناش شکلاتی داشته باشد، ترافل است. اگر ترکیبی از شیرینی و شکلات باشد به آنها نقل تویسرکان می گوییم. اینها واقعاً خلاقیت های هنری هستند که توسط خانواده ما در لحظات گرسنگی آنها ساخته شده است.

انتخاب در حال حاضر اندک است، زیرا ما فقط زمانی یک جایزه جدید صادر می کنیم که با سلیقه خانواده ما مطابقت داشته باشد، و سپس حلقه چشندگان ماندگاری نقل از دو هفته تا بیش از یک سال متغیر است و اگر نقل در جای خشک و خنک نگهداری نشود، ممکن است این مدت کاهش یابد.

نقل حاوی مقدار زیادی (شاخص گلیسمی) است، به این معنی که پس از هضم غذا باعث افزایش قابل توجه قند خون می شود. این یک نگرانی برای افراد مبتلا به دیابت است و همچنین ممکن است برای افراد غیر دیابتی خطراتی را برای سلامتی ایجاد کند.

نقل

من ساده ترین و خوشمزه ترین دسر را با شکر درست می کنم مراحل کار بسیار ساده است. اگر از آشپزی بدتان می آید این دستور را امتحان کنید زیرا زیبا و در عین حال سرگرم کننده است. شاید این اولین تلاش شما برای تسلط بر هنر درست کردن شیرینی

“این بون های پر شده عالی هستند و من قطعاً می توانم خودم را در بهترین نوع دردسر بیابم.”

به طوری که کودکان و بزرگسالان آن را دوست دارند،نقل از دیرباز در سراسر جهان شناخته شده است. در کشورهای مختلف، چنین آب نباتی ویژگی های متمایز خود را داشت.

کلمه “نقل” در اصل روسی است و با موفقیت این شیرینی را توصیف می کند: یک توده کاراملی براق شفاف با یخ همراه است.

در روسیه، تاریخچه نقل به بیش از 500 سال قبل باز می گردد. خروس محبوب ترین شکل بود، اما نقل نیز به شکل خانه، ماهی، سنجاب، خرس ساخته می شد. چنین نقل می تواند مضاعف خوشایند باشد: با شکل جالب و طعم شیرین.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.