رایحه مو با استفاده از گلاب

اگر تا این حد وارد این مقاله شده‌اید و احتمالاً فواید بسیاری که محصولات مبتنی بر گلاب ارائه می‌دهند، مجذوب خود شده‌اید. اگر چنین است خوشحال خواهید شد و بدانید که می توان محصولات مبتنی بر گلاب را در خانه تهیه کرد.

همراه با فواید سلامتی و گلاب دو آتیشه سنتی و به عنوان پایه ای برای برخی از محصولات زیبایی کاملا طبیعی عمل می کند.

می توان از آن در تونرهای صورت، عطرهای مو و مه های خنک کننده استفاده کرد و علاوه بر این بسیاری از مردم آن را جایگزینی عالی برای صابون‌های رایج شستشوی مو و اسپری‌های گره‌گشای مو می‌دانند.

در حالی که گلبرگ های تازه و خشک گل رز را می توان برای تهیه گلاب شمیم استفاده کرد و گلبرگ های تازه چیده شده همیشه بهتر هستند.

با این حال شما می خواهید آنها را اول صبح که خوشبوتر هستند انتخاب کنید و البته، اگر باغ گل رز خود را ندارید می توانید آنها را از یک گل فروشی خریداری کنید.

با این حال، شما می خواهید گل رزهای ارگانیک را انتخاب کنید و آنها حاوی کمترین مقدار آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی بالقوه مضر خواهند بود.

وقتی نوبت به تهیه گلاب ربیع در خانه می‌رسد و این فرآیند نیاز به جوشاندن یا تقطیر دسته‌ای از گلبرگ‌های گل رز دارد.

اگر ترجیح دادید آن‌ها را بپزید، گلبرگ‌ها را در قابلمه‌ای پر از آب قرار دهید و بگذارید روی حرارت ملایم بجوشد تا رنگ آب گلاب شود.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که ماندگاری نسبتاً کوتاه گلاب دو آتیشه طوبی جوشانده شده است و بنابراین، شما می خواهید در اسرع وقت از آن استفاده کنید.

فرآیند تقطیر بسیار شبیه به جوشیدن است و با این حال، هیدروسل گل رز شفافی تولید می کند که می تواند تا شش ماه دوام بیاورد.

  • منابع:
    1. Rose Water and 5 Proven Skin Benefits
  • تبلیغات: 
  1. همبرگر گوشت الاغ در چین خبرساز شد
  2. کشمش سبب پیری زودرس می رسد
  3. ساخت اولین آسانسور پلاستیکی با استفاده از بطری
  4. بیست میلیون دلار فقط در یک روز!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.