پوشش ترافیکی که به ایزوگام متصل است

چمبرلین علاوه بر ایزوگام دو لایه و پوشش ترافیکی در گاراژ پارکینگ بیش از 20000 فوت مربع عایق رطوبتی با سیال داغ را در زیر سیستم محوطه سازی بام سبز و آمفی تئاتر نصب کرد.

این میدان تقریباً 50000 فوت مربع عایق رطوبتی با سیال گرم و سرد و همچنین درزگیرهای سایت دریافت کرد چمبرلین همچنین بیش از 9000 فوت خطی  متر درزگیر درزگیر خارجی، علاوه بر دافع آب، روی پانل های پیش ساخته ساختمان نصب کرد.

پوشش الاستومری روی قسمت مرکزی ساختمان نصب شد که سیستم سقف سیکا سرنافیل پی وی سی ایزوگام طرح سنگ فلاشینگ ورق فلزی و تریم را نیز دریافت کرد.

پولاسک با اشاره به ایزوگام عایق حرارتی گفت: بیشتر کار داغ بود و این احتمالاً جالب‌ترین بخش آن بود که سرد استفاده شد… برای عرشه میدان، و این در مورد سرما تا آنجا که می رود ما از دسته ای از پوشش های ترافیکی یورتان در اتاق های مکانیکی و مناطق تردد در گاراژ که بالاتر از فضاهای اشغال شده هستند استفاده کردیم. اما جالب ترین قسمت سقف داغ است.

سقف تمیز شد و به CSP 3-4 آماده شد و برای گرم کردن مایع عایق از یک ذوب حمام روغنی دولایه با هم زدن مکانیکی استفاده شد خود کتری در صورت نیاز با جرثقیل تولید شده توسط  بلند و جابجا شد.

دو لایه ایزوگام شرق اعمال شده با سیال داغ با اسکاج و رول پشتی در 90-125 میل  WFT، با یک پارچه تقویت کننده بین آنها نصب شد. ضخامت کل سیستم 6100 ~ 215 میل بود.

سیستم سردسیری که به آن اشاره می‌کند است که حداقل 60 میل کاهش یافته است. مجدداً تمام سطوح در ابتدا تحت فشار شسته شدند و پوشش ها توسط اسکاج و رولر اعمال شدند.

  • منابع:
    1. Waterproofing the New Glassell School of Art Campus
  • تبلیغات: 
  1. راز ثروتمند شدن از زبان دختر جوان
  2. با مصرف رب گوجه 20 کیلو لاغر شوید
  3. پخش دوچرخه رایگان در شهر وان!
  4. با بطری قایق 2 طبقه بسازید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.